piątek, 14 lutego 2014

Od Margaret C.D Camille

Od Margaret cd Camille


Nie znałam za bardzo tej okolicy, ale nudno było tak samej siedzieć w domu i patrzeć na pływające w akwarium ryby. Postanowiłam kogoś poznać, widziałam dziewczynę, która mieszka kilka domów dalej. Wydawała się sympatyczna, więc postanowiłam ją odwiedzić.
Zapukałam do jej drzwi, ale nic nie odpowiedziała:
- Mogę wejść? - Spytałam.
- Yhym.
Weszłam, i zobaczyłam jej błysk w oczach, oraz kamienny wyraz twarzy.
- Jestem Margaret.
- Camille.
- Nie znam za dobrze tutejszych miejsc i wilko, to znaczy ludzi. - Powiedziałam i zrobiło mi się głupio.
- Co chciałaś powiedzieć? - Zapytała - Wilkołaków?
- T-tak - Powiedziałam i trochę się wycofałam.
Spojrzałam na Camille a ona na mnie.
Zapadła cisza.
<Camille?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz