piątek, 28 lutego 2014

Od Kathariny C.D Lena


 
Zamyśliłam się z niepokojem patrząc na Ann.
~ Kiedy ona mogła go zobaczyć? Przecież nie puszczałam jej samej do lasu
Przygryzłam wargę i podeszłam do małej siadając obok niej
- A kiedy to dokładnie było? - spytałam odgarniając jej z twarzy długie ciemne włosy
- Kilka dni przed naszą przeprowadzką - odparła podnosząc nam nie wzrok z uśmiechem.
Pokiwałam głową i spojrzałam na rysunek Ann.
- Czy teraz rysujesz wilka, którego widziałaś? - spytałam z niepokojem zauważając podobieństwo w ubarwieniu sierści wilka z obrazka i mojego dawnego..."znajomego"
- Tak, a o co chodzi? - spojrzała na mnie z błyskiem w oku
Bystra z niej dziewczynka...
- Nic - odpowiedziałam z uśmiechem i pocałowałam ją w czoło - Może pójdziemy razem na spacer?
Mała przytuliła mnie i szybko sprzątnęła kredki by zanieść je na górę.
- Rozumiem, że z jej strony to była to odpowiedź twierdząca - Lena spojrzała na mnie pytająco, a ja kiwnęłam głową
- Tak... - padłam na kanapę czekając, aż zejdzie Ann
~ Jeśli spotkała ta osobę, którą zdaje mi się, że spotkała to muszę jej lepiej pilnować
<Lena?> 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz